varmröra ^^

jag och hannah är bara för finurliga! ;)
Förra veckan klaga hannah på att dom inte hade nått fika hemma, (man kan ju liksom inte bjuda hem mig utan fika!) så vi bestämmde oss för att baka, men hittade inget bra recept. Så fiffiga som vi är (nästan lika fiffiga som elin :b ) improvicerade vi, de blev en "varm röra". Totaly eget recept å allt ;)
Den är grym!, seriöst, har knappt ätit godare. Så vi gjorde oss lite idag efter skolan.
Här har ni iaf receptet..

VARM RÖRA

Om man han er seg spis så her man på den på max till att börja med.
Sen tar man en lite kastrull.. OBS, börja med smöret :P

tillräckligt med FLYTANDEsmör
måttligt med havregryn
socker efter behag
överdrivet mycket kakao
florsocker så de räcker
en knutta sirap

rör ihop allt med en gaffel, sen her du de på spisen och rör om med en visp till de blir varmt :P

OBS, de bränns lätt fast och finns risk att de börjar lukta spya =)

Grymt gott ;D

Skolan idag var helt okej, gjorde inte nå särskilt, fick tillbaka NP uppsatsen, VG. Jag vet, jag är också chockad!
Sen tp, också helt slappt! Just de, från å med imorn har vi TP på helt tid fram till påsklovet. Så jäkkla skönt, kan de bli bättre? Inga vanliga lektioner på två veckor, bara lilla Ann i två veckor, NAAAAAAAAAAAJSSS!
Dock förstår jag inte vad vi ska göra? Hitils har vi typ inte gjort ett skit, stackars skådespelare som ska bli sminkade av oss! x)


 



 

Nu äre träning som gäller, jag laddar hårt inför USM lägret ;)




 


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Åhh så kul med Ann ;D hahaha!

2009-03-30 @ 20:02:56
URL: http://kornelijah.blogg.se/
Postat av: emms:)

haha, är det bara gegga som man äter det där varmröra ? :b



DU ER FÖR SNYGG IDA :D

2009-03-31 @ 15:49:26
URL: http://emmmmaab.blogg.se/
Postat av: pernilla

Men tack så mycket sötis! =D

2009-03-31 @ 20:43:35
URL: http://pernillja.blogg.se/
Postat av: Linnea :)

hääääärligt ida! fortsätt tagga, det gör jag med ;DDD<3

2009-04-01 @ 15:34:42
Postat av: Anonym

Har ni slutat att baka kolmilakaka? ;D

Snyggis!!

2009-04-01 @ 17:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0