desperate housewives



Min mamma åkte en buss från pite idag som körde i diket, lyckat!

iaf. Bajs för svinissprutan! Jag var sjuk hela lovet, och nu hade jag precis blivit frisk och börjat träna normalt igen, nej då gå jag och tar en spruta mot att slippa bli sjuk, tror ni inte att jag blir sjuk IGEN då?!. Tror nästan hälften av alla på skolan blev sjuka av den jävlen :(

Så de blev ju då ingen träning idag, så jag gick hem direkt, hade en hel del att göra ändå idag. Dock missade jag 2 fikat :o.  De här känns verkligen inte som mig, måste va nå mén från sprutan!
Efter middagen roade jag mig med att plugga medicin och riva tapeter, de gjorde ju verkligen min dag!

Snart är de desperate ;D de gilllllllas ;*

på återseende, förhoppningvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0