film

fortfarande förkyld, så ingen träning idag heller :(
Jag sitter just nu i emmas rum, tänkte skrämma henne när hon kommer tillbaka,eller så river jag ut hela hennes rum, som hämnd. tihiihihi.
Sen ska vi börja klippa filmen som vi började på i sommras x) HAHA.


Idag har vi fått filmpassen, så i helgen har vi bestämmt att, Jag, Hannah, Elin, Anna och Linn ska gå och se massa filmer och mysa på i helgen :)
De blir trevligt, känns grymt länge sen vi var allihop nu, de blir ungefär lite 9:an känsla över de hela.
De hinns ju bara under helger nu för tiden, Hannah sökte sig till nya trakter, Jag går på skid, Elin är en smart NVare, som mobbar mig och Anna. Linn har färgat håret igen. och jaa, Upptagna veckor..


bild från 80-tals festen, jag råkade sno från josefin(a)


Kommentarer
Postat av: ElinÖ

Ida, om jag hade varit en smart NV:are skull ejag haft tid att vara med er på veckorna ^^

2009-11-12 @ 13:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0