fredags den 13e myyys.

Denna fredag den 13e startade jag med att vakna upp i ugglan3. ;)
Emma gjorde misstaget att läsa mitt OCH hennes horoskop i morse, de får INTE göras under denna otursdag.

klockan 8 var de engelska, två timmar ;o. Sen lekte jag och emma häst med hennes hopprep ;) tihihihihi.
Förövrigt har emmma varit typ sneeeellllast i värdeln idag, och skänkt sitt filmpass till hannah :D så nu ska hannah buga och kyssa hennes fötter, och har även erbjudit sig en slick under, inte att tack nej till Emma^^

Just nu har vi människan socialt och kulturelt, vi ska dela in och typ, döma alla i Älvsbyn ;) hahah. Nu delar vi in alla bostadsområden i älvsbyn, mohaha, hitils ligger västermalm inte bra till alltså..


Slutar klockan tre idag, då ska jag be min gullmamma hämta mig så jag kan äta bullar :Å höh.
Sen ska jag leka med min sweetfriend hannah. Sen bio,

..sååå, puss!


mitt hjärnmonster som hamrar i min skalle, emma ritade den så fint för nån dag sen;


Kommentarer
Postat av: Anonym

oohhjaaa jag är alltid världenssnällaste :)))

Haha, jag ritar grymt snyggt ;) pussminbästesilvarteamareida! <3

2009-11-14 @ 16:19:53
URL: http://emmmmaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0