mormor <3

denna kväll har jag spenderat med min släkt hos min kära söta  mormor, som fyllt 71 år:) pussssågrattisgullle <3
sen hade ja då planer på att träffa min kära vän hannah som ja inte träffat på en vecka :o. Vi har allt  för mycket att prata om nu känner jag. Så när ja kom hem kontaktade jag min ven, och hon har tydligen trasiga lungor och svinis på de :(((( BAJS känner jag över detta.

jag som hade tänkt att Hannah som skulle uppta mitt bloggande, .. men istället tog jag saken i egna händer :)

Jag ligger nu i min fluffiga säng, och funderar över inredningen till mitt rum, imorn börjar vi nämnligen göra om, tapeterna har kommit, vi ska bara måla taket, och sen ska dom upp, åååh va härligt ;)
Annars imorn ska jag ta ett lååååååååångt springpass med min käre far, sen nå mys med girlsen ;*

Wilma tittade förbi och myste för ett tag sen, lillsweetan<3


mmmmm, bajshål <3

Kommentarer
Postat av: trasig lunga-tjejen ;o

fint inlägg!! :) Hoppas verkligen du grattade sweetinger från mig :p Skriver detta inlägg från sunderbyn, ska få en plastlunga i kväll eller i morgon, beror på... Men om inte annat så ses vi väl till jul nån gång ;) puss

2009-11-07 @ 12:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0