sandpapprat

död åt sandpappers maskinen, den dammar, den är jobbig, den darrar, den är tung, den är grymt dryyyyg!
Idag har jag sandpapprat mitt rum, de va ju verkligen roande! Men de blir ju fint sen så, ..hoppas ja :)
Imorn börjar vi nog måla mitt tak, och när de är klart ska tapeterna upp, och sen ett efterlängtat besök på IKEA:*

Annars har jag varit hos min snygga granne, nej, jag syftar inte på östergren denna gång ;)
Hannah vet verkligen vad jag förväntar mig när jag kommer, höhö, massa fika fick ja!

Nu jag ska ja på byn och hämta hem kinamat, vi ska prova heart to heart idag, gottttttttt.

Ikväll blire bio igen, kommer int ihåg vad den hette, men de ska vara bra så. Gårdagens såg jag inte särskilt mycket av om jag säger så..

vilkken storbloggare ja blivit, känner mig himmla stolt, så en bild på de ;)


ett + ger vi till linn för bråket med mattanterna ;) HAHAHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0