snurrit

förra måndan tog jag svinissprutan, och då stog de ju då att man kan få lite feber och bli lite små förkyld i 2- 3dar.
Men jag har varit förkyld i 9 dagar nu!, och inte blir jag bättre heller :( gaaaaahhhh, jag vill träna!

Igår kväll kände jag mig lite trött, men de täppta i näsan började försvinna, så jag tänkte att idag kanske jag hade blivit lite bättre.
Så jag gick och la mig, och kände mig typ halft förlamad, mina armar var helt döda. Men då somnade jag då, sen i morse, vakna ja, gick på toa, gick sen in i min garderrob för att klä på mig, när jag känner hur illa jag börjar må..

Så ja satte mig på toa igen, och började kallsvettas som fan, sen börja hela rummet snurra, men alla var därnere, så jag var ju tvungen att ta mig ner.. så jag stapla mig ner, och höll på att falla rakt ner i trappen, jag såg ingenting, och tillslut låg jag däckad i soffan :o.

hmmm, så denna dag har jag tillbringat i soffan, sett sune och one tree hill. Och nu har jag feber, KUL


Kommentarer
Postat av: Hannah

lät himla bra de där! (y)

2009-11-20 @ 07:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0