dagar av lycka..

dagar av lycka!
igår var de lyckans dag för mig och emma, nyttighets månaden är över, och vi han börja leva för något igen!. Alltså lyckans dag igår, fika på skolan, 2 och 8 fika på folkis, LYCKANS dag!
Men då märkte jag att de är lyckans dag idag med, de serverades PALT i skolans "resturang", så dom varit så fyndiga att döpa om den till.
Viktoria åt EN palt ;o hallååå? de är PALT vi pratar om! Hon skyllde på att hon mådde illa över hennes nya frisyr hon ska införskaffa sig senare under dagen. ajjja, palt var de då, och gott var de! dock sakna ja pappers tallrikarna vi fick igår :(.

Sen kom ja ju fram till att nästa vecka blir ju veckan av lycka ;D ååååååh, vad jag längtar!!
en annan sak jag längtar till är glassen som väntar mig när jag kommer hem ;*.

Ikväll har vi kvällsträning, vet inte vad de blir för nå, de har ju kommit lite snö igen, kanske inte tillräckligt ändå? :/
Just nu är jag i ugglan 3 och inväntar skidisarna så ska vi gå å ha engelska, vilket påminner mig och glosorna, kanske dags att kolla lite på dom?


måste bara tilllägga hur stolt jag är över att skrivit detta lååååånga inlägg, jag känner att jag är back on track, daladubbeln bilder kommer också inom kort, + att hannah ska få ett aldeles eget inläss, så då hörs vi, puss!


Kommentarer
Postat av: dojjsiiiiiiii

Jäklar Ida, eller ska jag kanske säga STORBLOGGARN? inte illa, inte ens lite!!

2009-10-20 @ 17:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0