hårfärgning

igår fick jag ett sms av hannah,
vist vet du att du ska färga mitt hår på lovet? jag köpte precis färg.

kul hannah kul!, du har en hel klass med snart utbildades frisörer, men du väljer mig? jag måste ju ha nått spec. alltså ;)
men hur som helst, hon hotar med att bryta våran vänskap om de inte blir som hon tänkt.
De känns ju så himla mycket bättre nu!
Och nu påstår hon att vi ska färga ikväll ;O. Jag mår illa.


Iaf, innan jag ska ta död på hannahs hår, så blire ett drygt men ändå skönt 2 timmars löp pass. Man hinner börja tänka så mycket på mat på 2 timmar.
Emmas kommentar nyss:
Ida, jag tror ingen gillar mat så mycket som vi gör!
helt rätt emma, helt rätt!


Kommentarer
Postat av: hohoho, guess who!! :Å

hahaha, bästa inlägget på länge, LOVEIT!!! :D

2009-10-22 @ 17:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0