höstlov <3

åååååååååååh, vad de här lägret kommer lägligt!
Kommer bli sjukt kul och bara helt oförglömligt!
Mina föräldrar far till turkiet, och lämnar oss hemma med huset, mehehehhehe.

Sista dan då, orienteringsstaffet i morse, sen data klockan 2, sen ska jag möta upp min käre vän hannah på bussstationen ;D

Igår för fira i höstlovet i ugglan 3, drottningpaj och lejonkungen ;) emma, jag tror inte calle har betalat än ;OOOOO, sist gången vi låter nån köpa in sig säger jag bara!
Emma har redan tragit mot den fina staden chalix, hennes vader svek idag, vi är inte gjorda för de här helt enkelt, vi kom fram till att våran enda riktiga talang är mat ;)

Nu sitter jag då på folkan gör bort lite läxa som vi fått ÖVER LOVET ;O. hallllååå?
K-E sjöberg kom in för en stund sen och drog en finfin rap, love that boy!


Kommentarer
Postat av: Idas idooooooooooooooool :D

Jag ska nog bara satsa på mat-tävlingar i fortsättningen ;)

2009-10-23 @ 16:23:21
URL: http://emmmmaab.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahah k-e sjöberg!! XD HA HA HA

2009-10-23 @ 16:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0