ida har slagit till igen!! ;o

Hohoho, nu äre Hannah som har hackat sig in här igen! Men jag åste bara uppdatera er om igår kväll!! :D Ida hade somnat och jag satt fortfarande vi datorn, hon hann bara sova ca 1 timme innan hon började snacka i sömen(igen???). Såhär gick de till:

Ida sätter sig skräckslaget upp, börjar slå i sänggaveln som aldrig förr och börjar sedan anklaga den för att vara gammal ;o när jag frågar vad hon gör blir hon frustrerad och börjar ivrigt peka på tapeten och mumlar något för sig själv. Efter det börjar hon slå sig själv i pannan jättehårt och frågar sig själv va hon snackar om, sedan skriker hon rakt ut att hon aldrig mer ska prata i hela sitt liv ;o

Börjar fan bli orolig nu, vem vet vad eller vem hon slår nästa natt :o


Ungefär såhär skulle jag tro att hon kände sig igår kväll!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, jag ör också med på bild :D

2009-10-28 @ 18:02:19
URL: http://emmmmaab.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahhaha ni är inte kloka jag dör...

2009-10-28 @ 19:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0