svinis



måste bara tillägga hur goda våra muffins blev, nå så grymt!

Jag känner mig faktiskt himla duktig just nu, jag har plockat bort från diskbänken, SOM MINA BRÖDER skulle göra, men nej, vem är den duktiga här?
Dessutom kom jag ju på att det kommer post till hus, så jag har plockat in den, höhöhö.. himla frän ja är.

Hannahpanna är hemma och äter så jag ska äta nått jag med, mamma har proppat frysen full, hon är verkar tivla på mina matkunskaper, ..halllååå? om jag älskar man är de väll för helvete självklart att jag vet hur man tillagar den? Senare ikväll ska vi trippa över till Matilda och se film å mysa, de är himla kul att hon är hemma  igen :)

Förövrigt verkar jag ha en baconfeber på väg, ont i halsen naaaaanting! Jag vill inte vara sjuk, jag sa till hannah tidigare idag att de är lite skönt att ha en anledning att inte träna, är inte alls pepp på att fara ut själv, fast då har ja ju lovat johan att köra A3 på kanis ;o
Hursom helst kom ja nu att tänka på att jag faktiskt vill träna!, hur slött känns inte de här? Jag och emma som satsar på EM, hahah x)

jamen, mat var de <3



bild från DD, återigen tog jag startpunkten^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0