Wendy!! ;D

Svininfluensan har angripit ida noren ;o det medför allvarliga nattdiskussioner om lilla Wendy! eftersom ida ligger typ i kåma nu så skriver hannahthecoolgirl ist. :) Imorse vaknar jag av att Ida hänger över mig, stirrar in i väggen och frågar mig om jag har några tapeter.. hm..., mysko! Jag trodde i mitt innersta att hon var vaken!

Jag: huh?? vilka tapeter??
Ida: men dom du har satt upp här inne!
jag: Vafan snackar du om?
Ida: men fattar du inte?? en tapet på den här väggen, sen är det ju en annan på dom andra väggarna!
jag: ida!! sover du eller?
Ida: men vänta nu lite... det kanske var Wendy!!!
jag: HAHAHAHAH, vah??! vilken jävla Wendy????
Ida: Men hon i filmen!!!!

hohoh, finns inget roligare än folk som pratar i sömnen, skrattar fortfarande!! HA HA HA!! :p


hmm.. sover? kåma? död? grisbiten? avsvimmad? rävsover? måste ta reda på de nu, mårs!! /Hannahthecoolgirl!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0