best memories

tillbaka i Sverige efter 8 dagar i underbara frankrikes underbart svåra och roliga skogar ;)
Redan första passet gav Emma upp och var jävligt förbannad..
Emma -Orientering är fan en störd sport!

Men vi har haft grymt kul med sandvikarna och jag saknar allt redan!

Nu är det iaf första dagen på vårat PÅSKLOV!, inte för att dagen jag har hann gå bestod av 1 och ½ lektion + tp. Var särskilt tuff. men iaf, LOV. Dock har jag ju redan haft typ 8 dagar lov, från skolan iaf :> hähä.
Snart ska jag ut på en skidtur i regnet, sen ska vi in till pite. Sen nångång kommer Hannah hem från skolan, då ska vi leka :D <3tihih. (haha, lule har inte fått lov än, ha ha ha) 

Bilder från france kommer när min kamera slutar vara trasig.

Kommentarer
Postat av: mabbis

hahaha, saknar dig redan min vapendragareee! :)<3

2010-04-01 @ 16:53:46
URL: http://emmmmaab.blogg.se/
Postat av: LS

saknar er sjuuuuuukt mkt! frankrike glömmer man inte i första taget :))) alla snyggingar assåh.......... haha ;)

2010-04-01 @ 19:39:29
Postat av: ditt nuvarande EX!

DU ÄR INT VISST KPONTAKTBAR LÄNGRE!

så har du gjort slut så kan du väl iallafall säga det!!!!!!!!!!!!!

2010-04-06 @ 22:40:05
URL: http://emmmmaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0