en andra chans

Postat av: ditt nuvarande EX!

DU ÄR INT VISST KPONTAKTBAR LÄNGRE!
så har du gjort slut så kan du väl iallafall säga det!!!!!!!!!!!!!


info om läget, ..jag har fått en andra chans, vi kommer åter igen kunna dansa nakna på en äng, emma kommer fortfarande ha hennes vapendragare kvar som kan se genom alla hennes brister, vi har löst våra problem och konflikter.
I 47 minuter, precis, har vi pratat om våra händelserika lov, och även rett ut vårat problem. Emma har kännt sig djupt sviken av mig så här skriver hon, rakt från hjärtat..
Problemet i det hela var har hon skickat 137 sms som såklart inte kom fram till mig utan nå annat nummer.
Vi är nu vänner igen och jag har fått en ny chans, jag har även gett henne en ny chans från hennes aggrretions utbrott hon hade på sina skidor innan hon for hem;)


Annars ikväll har Jag, BYTThannah, elin, linn och erika haft madrassrace och grillat i kanis. Svinkul, som byttis skulle sagt ;). Hon berättade nyss att hon inte sovit ända sen imorse :o, vilket påminnde om att jag inte heller har de, alltså gonatt. Justde, hon lovade att jag ska väcka henne direkt när jag vaknar imorn, för hon vill inte sova för länge, alltså ska jag ställa min klocka på 8 ringa och väcka henne, kanske springer över och gör skidbacke på osten, drar hem, somnar om. Så får de bli.


Kommentarer
Postat av: MAB

Jag känner att våran nystart har gjort att jag kommer att leva 100 år på övertid av löööveeh från dig! <333

2010-04-07 @ 00:41:45
URL: http://emmmmaab.blogg.se/
Postat av: byttiiiiiiiiiiisss ;D

AHAHAHA, bästa inlägget du gjort hittills! Och osten..., jag har väl aldrig skådat värre skidbacke någonsin! :O

2010-04-07 @ 13:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0