husfriden är över

För någon dag sen hör jag ett jällt skarpt och olidligt katt mjau, ett typiskt film majukattbråk. Mamma springer dit och får syn på våran inkräktare i huset, ..BUSAN, hannahs lömska bitande katt, littel beus, hon är INTE att leka med. Min käre gulliga snälla söta katt ploshen var inte särskilt nöjd över besöket. Busan var oskadd, men Wilma däremot, ..hennes själ är förstörd för livet, friden är över.. hon har aldrig varit så här upprörd. Hannah tror däremot att beus inte ville någe ont, bara göra en liten skidbacke på osten. Men jag tror helt klart hon var ute efter någe mer, usch vill inte tänka på vad som kunde hänt mig.. busan är de största faran i livet.




Har ni fanskapet, man ser hennes lysande ögon lysa av ilska..



och så oskyldig min lilla älskling är ;) hon är inte värd något ont!

Kommentarer
Postat av: byttttttttttttttttttttttttttttttttiiiiiiiiiiis

HAHAHAHHAHAHHAHA jag dööööör! batcat VS fatcat! :)<3

2010-04-13 @ 17:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0