MAC

idag har jag och mina kolegor på skid gjort karriär som macare, på kvällsträningen ikväll tränade vi alltså Mac för första gången, en form av styrka&smidighet, typ, tror ja :)
Jag fick iaf kramp i baksidalår redan på uppvärmningen, så då förstår ni hur de blir för mig imorn på mitt morgon-toalett besök.. jag får helt enkel ta sats och hoppa ner på toaletten och hoppas jag landar rätt!

Annars idag skippade jag och emma 2 fikat och invigde årets mjukglass sesong (donken glass gills inte) UNDERBART!.
Sen har vi köpt en fin present till KE som fyllde år förra tisdan och viktor som fyller idag, dom har dock inte hunnit få den, dom har verkligen något fint att se fram emot.. ;)
Nu ska jag äta och se DESPERATE H och cougar town sen på de! först ska jag prova en ny lockprodukt från bed head som min kära mor kom hem med idag, hihihi.


Kommentarer
Postat av: Ulrik

Ida det stavas MAQ* :p

2010-04-28 @ 22:22:48
URL: http://orienterare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0