nyckknyckarn

min MAB förtjänar inte en vapendragare som mig :(,.. jag är den stördaste störda jävel på denna jord. Att hon ens släpper in mig i hennes rum? :O Jag fick till och med slippa min hårda madrass och sova i hennes säng i natt :o. Hon behandlar mig på ett sätt jag aldrig kommer förtjäna, de går inte längre, jag måste nog flytta ut i skrubben snart.

Idag när vi kom in från träningen får jag äran att låsa upp hennes rum(händer inte ofta), när vi sedan ska till maten, är nykeln BORTA :o vi har letat igenom alla vrår i rummet, under alla små knyten, i alla mina kläder och väskor. DEN FINNS INTE :O nu kommer alltså hennes rum att vara inbrotts benäget och allt är mitt fel, att ha ett olåst rum i den uppgången är INTE SÄKERT!

de är nog bäst att jag inte vistas runt hennes nå mer, jag tillför bara dåligheter.



tack för denna tid älskling <3


Kommentarer
Postat av: MAB

Ditt satyg till vapendragare! Har jag int lärt dig ett ända dugg i ett års tid som MAB?!?!?

Men nåja, jag kommer ändå a l d r i g att hitta någon bättre vapendragare än du iaf, så jag har efter många om och men beslutat att behålla dig!:D

Det är faktist väldigt svårt att hitta någon ersättare för:

- jag hänger ju bara med dom jag tycker är fulare än mig själv;)

PUSSBABE :D<333333

2010-04-21 @ 21:53:14
URL: http://emmmmaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0