bytthannah

sista värda lovkvällen, tragiskt. För att fira detta skulle jag och hannah laga mat i lägenheten, men vi insåg att det var precis så att vi orkade gå ner alla trappor på ÄP, vilket vi gjorde, och gått var de! Däremot orkade vi göra massor av panncottsar, pannacottor? pannacottar? (vad heter pannacotta i plural?) Pannacotta orkar man alltid göra! DET var gott.

Hursom helst har de vart ett härligt lov, marjalenas prov till veckan kommer inte blir härligt. Något som är härligt är däremot att jag troligtvis är ledig fredag och nästa, och nästa, som typ alla andra detta år, hähä hä.



en gammal bild på min nooooossh som jag myser med just nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0