27 augusti

jag lever, men bloggen conectar inte riktigt med mig i dessa tider.
Jag kan iaf medela att jag nu klarat av min första skolvecka, som avslutades med palt med marjis <3
Sen kan jag medela att skidåkarna är äntligen tillbaka i byn.
Så jag kan medela att jag älskar de.
Sen kan medela att jag älskar att vi bor i ugglan 1.
Jag älskar att bo i bajsskrubben.
Jag älskar att jag sover i emmas rum ist för ke.
Jag älskar överraskningskalaset skidisarna fixat till mig och och spetten.
Jag älskar mina nya presenterna, spec hannahmontana blocket!

Nu älskar jag att det är helg
och jag älskar att jag sitter i hannah säng med hennes nya dator.
Jag älskar hennes webbcam
Jag älskar att jag har en bättre än hennes ;)
Jag älskar kakorna hon satt framför mig.
Jag älskar att vi ska mysa framför en utebio ikväll.
Däremot älskar jag inte denna förbannade kyla!!!!!.

här kommer några riktiga godingar, okej, de va lögn, några mindre graciösa bilder från hannahs fina kamera.






























yeaaah, va cool ja är.




en försök till ett fint kort med busan, lyckades inte. Detta är även en väldigt sällsynt, inte ofta jag håller i den katten.. lille engelbrekt <3

Kommentarer
Postat av: Elinpelin

Hahhaa, då ska jag meddela att "meddela" stavas med två D!! ;DDDDDDDD (.....Jag går nv, förlåt, kan inte hjälpa det ;)

2010-08-27 @ 20:05:32
URL: http://pelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0