en klippa att luta sig mot..

jag en så snäll vän, tack för att uppmuntrar mig när jag är som mest nere... det finns ingen som kan säga så fina ord till mig.

Igår pratade jag med min vän på telefon, hon var så förstörd över att hon aldrig är nog bra i  nånting..
- asså jag kan ju aldrig göra nånting nog bra
- men joo, du är ju grym i allting
- men nej, jag gör alltid nånting fel.
- men vad gör inte JAG då??!!! ;O
- men ida, du är ju som nog dålig redan.

dessutom är denne vän bara med personer som är fulare än henne själv, de är därför hon umgås med mig :)
tack, för ditt stöd darling.


Kommentarer
Postat av: mabbis

varseeegoood :)

Du kan alltid luta dig mot mig sweeeeeetaaan ;)puss<3

2010-08-06 @ 14:51:09
URL: http://emmmmaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0