fräsch tjej

ooh, vad jag är mysig! Idag ska jag göra något ovanligt, tvätta mitt hår, inte gjort det sen i lördas.. Visst de är bra för håret, tycker bara synd om dom i min omgivning.. Ikväll ska jag laga mat med några fina matfriska flickor, alltså ska jag nu duscha! jag brukar inte vara så här ofräsch, okejdå, de brukar jag, ibland, men man ska inte känna efter så jäkla mycke, då är allt fräscht :) sen är mitt hår väldigt svårt att få helt rent, fast jag schamponerar 3 gånger är de ett parti som de aldrig når till,, någon mer som har detta problem, någon? . aja, nu gåre inte att undvika.. DUSCHEN.




Kommentarer
Postat av: näääkish var namnet

nej ingen annan har tyvärr samma problem. måste vara nåt fel på dig helt enkelt...

2010-08-12 @ 17:33:59
Postat av: Anonym

precis, man ska int känna efter så mkt ;) lite smuts har ingen dött av ?!?!? :O

2010-08-12 @ 18:40:41
URL: http://emmmmaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0