nollning

nollningen är igång,
gårdagen blev våra söta och ack så oskyldiga nollor utskickade och dumpade längs en mörk väg i ödemarken, framför en skylt med Älvsbyn, och ett visst antal långa kilometer. Tråkigt, fantasilöst, är väll de vi har att säga om saken. Om vi tjejer hade fått lägga nått oss i hade allting blivit så mycket bättre...

Jag skyller allt på ke. Som nu tror att han är nått för att han tagit min plats i emmas rum.. Dock har emma satt mycket tydliga och strikta regler, följs dessa inte. Japp, tack å hej med dig, jag bär över sängen åt dig om de ska behövas..

Ida Norén ska aldrig behöva känna sig:
bortglömd
trängd
eller ej välkommen.



passa dig karl....

Kommentarer
Postat av: frida

Fin blogg du har :)

2010-09-01 @ 20:10:20
URL: http://frixos.blogg.se/
Postat av: kEEeeee

Nu är det ju så här att någon av oss blev utslängd medans en annan fick flytta in. Vilket bara kan betyda EN sak, hon älskar MIG mer än dig ;) HÖHÖHÖHööööÖÖö

2010-09-03 @ 18:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0