pedro

på väg till örebro stannade vi till lite utanför skellefteå för att hälsa på pedro och hans nya hem och ägare. Himla kul att få träffa han igen!, har knappt tagit i en häst sen vi sålde han, så de kändes jäkligt konstigt..
Dom fråga om jag ville ta en ridtur på han, jag har ju ännu mindre ridit sen vi sålde han, så de blev en ridtur för första gången sen i början på februari. Helt klart en upplevelse, man tror inte att man tappar så mycket som man gör, men de gör man, kände mig som en nybörjare igen, måste ta tag i ridningen igen när jag får tid nån gång.. bra, då har jag de skriftligt, nu ska de ske.
Han hade iaf blivit hur fin som helst lille gullpedde. En sak är säker, dom måste ha borstat han betydligt mer än vad vi gjorde, för jag minns han mer med en liten gråare ton... konstigt..
han har helt enkelt fått ett bra hem :)






Kommentarer
Postat av: Erika :)

Men det där är väl hästen jag brillierade på? :)

2010-08-02 @ 17:59:36
URL: http://causenothingisimpossible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0