tummen ur röven

hej,

ida brukar ofta be mig gästblogga, det är liksom min uppgift i livet! Men den här gången har jag tänkt skriva självmant.

jag har tänkt skriva detta inlägg ända sen tiiiidigt igår, men har inte fått tummen ur röven för än nu.

Jag är jävligt ledsen att jag inte var först med att säga grattis igår... jag låg liksom uppe sent för att skriva det först, trots att jag var trött as hell!!!!! och ni tror inte jag somnar till typ 3 minuter i 12???? dum fråga, klart jag gjorde det... vaknar ca 3 minuter över 12, kollar på klockan och svär lite tyst för mig själv och skickar iväg ett sms fort som bara den!!!!! FÖRLÅT, OKEJ? ALLTID ÄR DET NÅN JÄVEL SOM SKA HINNA FÖRE MIG..., FÖRRA ÅRET SKA VI INTE ENS PRATA OM, DET ÄR BAAAARA PINSAMT!!!!!!!!!!

sen kunde jag inte ens uppvakta dig i går eftersom min pappa råkar vara född samma dag och jag kom hem klockan 8, så var tvungen skynda mig dit då... fan, jag är en fruktansvärt människa med ett hjärta av svart sten. du behöver inte uppvakta mig heller, jag förtjänar det inte.

och nu börjar skolan och ida kommer sluta 4 på fredagar, hoppas verkligen jag slutar 3, så vi kan gå hem tillsammans, just like the old days.

i alla fall så sitter jag och lyssnar på oskar linnros sorgligaste låtar bara för att få ännu sämre samvete över igår... den killen är heeeeelt amazing, kan inte få noooooooooooooooooooooooooooooog!!!!! fina låtar, fina låtar!

men ajja hoppas i alla fall ida orkar läsa dethär inlägget och att du förstår att budskapet är att jag är jävligt ledsen över att jag somnade precis när du fyllde en extreeeeeeemt meningslös ålder som 17. förlåt mig.



<333333333333333333333333


/montana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0