2010

.
Nu så  tänkte göra en klassiker och göra en lite sammanfattning av de gångna året, för året har varit bland de bättre åren, det har varit helt underbart faktiskt, de sista månaderna, de har varit dom bästa i mitt liv!
Känns lite konstigt att de ska bli 2011, ja har ju fortfarande inte vant mig mer att skriva 2010.
Jag tar nog några månader i taget, annars orkar ingen läsa, och de vore hemskt tråkigt.

Januari

Kommer inte ihåg överdrivet mycket, spenderade  nog mycket tid på vägarna med stuart bussen och tävlingar neråt, när jag inte var sjuk, som jag var sådär varannan vecka.
Sen var ja lite nedstämd för att inge söt kille som ville laga mat åt mig varje dag ville ha mig... hannah försökte tappert hjälpa mig med en kontakt annons.

Ibland känner jag mig så ensam.. :( så därför hoppas jag att någon snygg kille nappar på detta!!



Jag heter Ida Norén, är 16 år gammal, men 3 år i hjärnan. Mina intressen är att ramla i biosalonger, flyga in i betongväggar och äta mammas inbakade kassler!
Mitt mål för framtiden är att jobba på Nyberga eller Ugglan i Älvsbyn, det vore STORT!

Här kommer en bild på mig som jag faktiskt är rätt nöjd över :)



"Jag vill ha en kille, gillar inte krogen,
fattar inte internet(min mamma hjälpte mig),
finns det inget annat sätt??"


Vid intresse, adda [email protected] så kan vi chatta du och jag!

over and out!


Februari

Vi sålde min fina pedro jag haft i 3 år.



Emma blev 6a i europa.

Johan fyllde 24.

Bodde och tävla SM i dalajärna i de värsta vädret ja nånsin varit med om.


Mars

mars var jag också sjuk halva månaden..
men under mina friska dagar hann jag tävla min enda längd tävling 2010, vilket blev JSM i hudik.
Efter hudik åkte vi vidare till ånn där jag och emma fick tävla skido världscup, gick ju mindre bra. Men kul vare. Sen hängde vi i världens finaste stad, åre. För att sen ta tåget hem och sitta fast i BRÄCKE, värsta stället på jorden. Läs om upplevelsen här http://emmmmaab.blogg.se/2010/march/bracke-in-my-as.html


Jag och hannahpanna hängde i lule, jag blev ett höstlöv, och vi var allmänt jätte söta.


Vi åkte till frankrike med Sandvikarna och borlänge ;D
Jag & Emma fick nitlotten att bo med Calleh, waller och ullrik, were is the love?!



fler månader kommer ;)


Kommentarer
Postat av: mab

fan vad najsigt året har varit med dig min vapendragare. Nu är det Ännu ett år med fler uppdrag till oss , hähähäh ;D

2011-01-02 @ 13:21:30
URL: http://emmmmaab.blogg.se/
Postat av: Elin

Oooh, denna efterlängtade sammanfattning!1 ;DD I will keep in touch ;)

2011-01-02 @ 13:50:13
URL: http://pelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0