mättnad?

jahapp, hemma igen. Mysig och Mätt? :O ( helgen har bestått av mycket mat), vakna i morse i Antons mysiga stuga, åt frukost, fika, åt godis, åkte tillbaka till arjeplog (en timmas resetid) kände hunger igen, tryckte ett fint frasse mål, (japp frasse lukten har fäst sig), lämnade anton :(, åkte vidare, åt upp min nye ven Nils godis, fyllde på med godis i Arvidsjaur med yttligare nya venner Sten och Anki, åt upp mitt godis, och deras. Middag på de, måste påpeka att min magsäck tragiskt nog krympt under halsmandel veckan, men ja jobbar på uttöjningen, borde fått stora framgångar i veckan.

Har även varit utomlands, i vårat fina grannland Norge, som ja konstigt nog aldrig varit i? :o. Konstigt, ja gillar norge, och norska, och norskar. Vi besökte ett mysigt ljus ställe, med massa fräna ljus, fick med mig de absoulut häftigaste hem, aldrig sett liknande ljus-skapelse förut, så här ser de ut:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0