nyckelknyckarn

min nykel är borta, spårlöst. Såklart hade nyckelknippsar tjejen farit hem. Perfekt när min jacka var i skåpet, perfekt att ingen kan skjutsa hem mig, perfekt att de är super kallt!!!! Så ja gick alltså hem i leggings, linne och linne och skjorta.... eller de kunde ha blitt så om inte min räddare i nöden Sabina kom för undsättning. Så ja slapp frysa ihjäl.
Iaf, så har jag ju nyckeln borta, och jag har en misstänkt! och denna tjej kommer få en HÅRT straff för detta.
så här var de.. Kom från träningen öppnade skåpet, stängde skåpet, höll i nyckeln, satte mig i en soffa,  höll i nyckeln, och plötsligt träffa ja på Elin som satte sig i soffan, och efter detta är nyckeln borta......



med den "oskyldiga blicken", men skenet bedrar....

Kommentarer
Postat av: en oskyldig tjej (a)

HAhahahhaha!! Jag vet att det är en ovanlig händelse för dig, men ta't lugnt! Jag är van sånna här situationer, och det finns tyvärr inget man kan göra åt saken.. Absolut inte skylla sin glömskhet på andra... Been there, thone that, och det hjälper inte!! ;)

2010-12-08 @ 07:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0