stressen

jag har haft en superduper bra helg!!! ;D

och nu här jag sitter och bloggar när jag ska skriva klart samhällsprovet som ja inte fatttarrrrRRRrr..!!!! gahh!
på onsdag far vi på de årliga skidorienterings rikslägret, iår blev de högbo/sandviken, skulle egentligen bli idre men dom har inge snö, lite synd eftersom ja inte var i idre i sommras :(. Ett år är inte fullbordat om man inte besökt Idre!
Men dock blev de här så mycket bättre för nu får vi besöka AMANDA LINNEA OCH SARA och alla andra sandvikare ;)
De här blire bra!, mindre bra med uttagning till JVM och ja har tränat kanske 5 gånger sen operationen och känner mig mer som en spagetti än en skidåkare...
innan detta måste ja skriva klart provet och packa.




fina flickor och fina idre <3


Kommentarer
Postat av: emmisssssss

åhåhåhå :D <3

2010-12-13 @ 21:56:33
URL: http://emmmmaab.blogg.se/
Postat av: Chefen.

1. Hur känner sig en spagetti?

2. Borde du inte vilja känna dig som en skidOåkare?

3.hejdå.

2010-12-13 @ 23:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0