EM

FAN VA DU ÄR GRYM EMMA! :D
6a i europa idag, that's ma girl! och inte för att glömma ulkan som kom 2a ;)




för övrigt har jag sovmorgon till 2 imorn så jag känner att de är förtidigt att gå och lägga sig, så jag kollar igenom tallin och examen bilder (för 100e gången) och saknar det lika mycket varje gång, dessutom lyssnar på gammal musik. aaaaah, vad jag längtar till sommarn! Dagens tränings pass i kallare än 20-  och den sega snön för en ju inte att längta mindre, dock fick med en rolig trippel krasch, haha, jag skrattar fortfarande ;)



och från när vi överraska matilda, kul med sorglig kväll. hihihi, kolla va kort hannah är ;) hähäh

Kommentarer
Postat av: hannah the long girl :)

hahah men vafan Ida, jag stod ju antagligen på knä på den här bilden! ;)

2010-02-11 @ 16:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0