en kaka på tre

Johan fyller 24 idag, nej igår fyller han 24, fylldE 24 :)
Hannah har hjälpt mig baka en chokladtårta, den misslyckades, fast sen blev det bra igen, problemet var att en två cm hög kaka skulle delas på tre. Mamma fick den ärade uppgiften,
- Går de bra?
- jo, kolla inte hit bara.

Hursom helst så blev den bra sen, grymt bra faktiskt ;) Frågan är om nån äter av den, eftersom de står en stor prinsess tårta alá uddens i kylen, men jag och hannah konstatrerade att den lukta taco, alltså kommer min vara mest populär! ;D

föresten, hannah har aldrig sen en sån ren förlägningssladd som jag har ;)


Kommentarer
Postat av: hannah

den var skinande ren och fräsh! finaste jag någonsin sett! <33

2010-02-28 @ 16:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0