KYLA

de är kallt ute, jävligt kallt, förjävla kallt helt enkelt, för kallt för att träna ute, nog för att vi ofta träna när de är förjävligt ute, för att tala om helgen, men de här nåddee tröskeln.

Så far min svärde i kyrkan och tyckte att vi skulle köra innebandy ist, vi körde 2 och 2 lag med 2 mins intervaller typ. Iaf, så brilljerade jag och zackieeEee, eller han gjorde de, jag försökte mest kötta ner petra, vilket misslyckades totalt. Emma har fina bilder på våran nerjoggning i folkan korridoren ;)

På tal om jävligt väder, jävligt väder var det i helgen, SM i vansbro, de gick inte bra för mig! Emma tog brons båda dagarna och ullis en dag, grymt ;)
Lördans väder var obeskrivligt, värsta ja varit med om, men vi gör de för att de är kul, eller hur var de?

Allt förutom 2 timmar på lördan ute i skogen så var helgen grymt bra ;), Vi bodde oss Håll, jag och emma har lekt med barbie med malin, Varför är barbie så  jävla snygg? sänker ju en självförtroende totalt!

OCH PÅ TAL OM KYLA!!!! kreta resan är bokad!!!!!!!! VÄRME!!!!!!!! <3333
PÅ TAL OM KYLA!!!!, FRANKRIKE OM EN MÅNDA!!! VÄRMEEEE, hoppas ja ;) <333


haha,  okej, två skämmiga opublicerbara när jag blev tvingad agera häst bilder.


malin vet hur man är coooool

Kommentarer
Postat av: LS

franceeee !!!!!!!!!!!!!!! :D

MEN ÄR NI NÅ SÖTA ELLER? MEN JÅÅÅÅÅÅH ;*

2010-02-24 @ 19:07:16
URL: http://norrlandsguuld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0