mys 14 feb ;)

min hjärtdag var super myyyysig ;)

dagen började med året första skoter tur för mig och hannah, varför är vi så här sega vartenda år?
Leden var dålig, så vi flög, haha, men kul var de (:
Sen bjöd vi hit min soeta ven och hennesd soeta mor på nybakta semlor <3 vilket får mig att tänka på tjockis dagen som är på tisdag, sånna dagar är som gjorda för mig!

Och nu ikväll har jag varit med hannah och elin på bio :) <3



OCH inte till att glömma EMMMMMMMMMA som fyller år idag ;D och markus och ida och lisa, och linns pappa om jag inte har fel? ;)
GRATTTTTTIS

Kommentarer
Postat av: ElinÖ

Hahaha, var det där den bästa bilden du kunde hitta på oss eller?? ;) Men den får mig att tänka på en GRYM kväll ;D

2010-02-15 @ 17:19:47
Postat av: Hannah

hahah men Ida förhelvete!! Skämmig bild!! tur inte jag är med på den!

2010-02-15 @ 17:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0