fredag

Det här inlägget skulle in i fredags, men de blev fel, så de får komma in nu ist ;). (så tänk att de var då jag skrev de!)



JAG FÅR INTE FARA TILL MORA   ;OOOOOOOOOO :((((((((((((((.

Jag tycker synd om emma som inte får ha mig vid sin sida i den ca: 14 timmar långa bussresan :( Men bara hon har med sig reflexvästen så ska de väll gå an. För alla vet väll att reflexväst = arrangör = GRATIS MAT. En STOR miss vi gjorde här om dagen när vi vistades på SM.

Hur som helst när jag var som mest nedstämd för att inte få fara till mora, påminner min räddare i nöden hannah mig om att hennes mamma Eva(-britt) fyller år IDAG, alltså finns det minst 15 olika sorter i mitt favorit hus ikväll, där även jag kommer befinna mig för en ny omgång övergödning och spendera kvällen med hannah som jag inte varit med på hur länge som helt! :D<3


upd. det blev en super mysig helg, och EMMA HAR KOMMIT MED PÅ EM !!!!!!!!


imorn börjar apu, vilket betyder att jag inte kommer vistat i skolan på 6 veckor ;D LYCKA!

måste bara visa några bilder jag hitta på emmas usb, HAHA.



Idre 2006/7?. HAHA.


haha, jag ser ju verkligen förjävlig ut! ;) alla andra va ju söta iaf!


Kommentarer
Postat av: Ulkan

Fina bilder! :)

2010-01-25 @ 09:32:38
URL: http://orienterare.blogg.se/
Postat av: linneas (:

HAHAHA. söta bilder idahooo! små & söta var vi iaf (; PUSS MISS YO!

2010-01-26 @ 19:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0