Kontaktanons

Ibland känner jag mig så ensam.. :( så därför hoppas jag att någon snygg kille nappar på detta!!



Jag heter Ida Norén, är 16 år gammal, men 3 år i hjärnan. Mina intressen är att ramla i biosalonger, flyga in i betongväggar och äta mammas inbakade kassler!
Mitt mål för framtiden är att jobba på Nyberga eller Ugglan i Älvsbyn, det vore STORT!

Här kommer en bild på mig som jag faktiskt är rätt nöjd över :)


"Jag vill ha en kille, gillar inte krogen,
fattar inte internet(min mamma hjälpte mig),
finns det inget annat sätt??"


Vid intresse, adda [email protected] så kan vi chatta du och jag!

over and out!




Kommentarer
Postat av: Sören

Hej :) Jag heter Sören Flink och bor för tillfället i ett dass i Tefteböle. Jag fastnade direkt för din anons. Jag har inte msn men skriv gärna till mig på lunar: sorencool1982.

2010-01-14 @ 17:29:30
Postat av: Anonym

mohahahahhahaahaha jag dör

2010-01-18 @ 11:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0