skidtävling

emma försöker få med mig på lule gjutarns tävling imorn,.. hm, de är alltså en SKIDtävling vi pratar om. Jag trivs liksom bäst på en skidorienterings tävling, skidtävlingar gillar inte mig, och jag gillar inte dom heller, men jag har ju faktiskt sagt att jag ska åka vanliga skidtävlingar iår också, jag tror jag skjuter på det löftet några veckor :)

på tal om skidor, har jag och min far åkt långa intervaller idag, på våran mätare stog det -19, såklart tog jag på mig typ alla kläder jag äger.. Men nähe, när vi kommer till kanis är det -3 där :O QQEEE?, hur är detta möjligt, någon smart fysiolog som kan svara?.
Hur som helst så åkte vi runt där med alldeles för varma kläder och fel vallat, men det gick bra för de :)



fin bild från min och amanda krock förra vintern ;>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0