gästblogg i smyg

Guuuud, va jag gästbloggar här. Jag ångrar nog innerst inne att jag tog bort min blogg, och det är ju kanske liiiiiiiiiiite "3 years ago" att skaffa en nu liks. Men dehär blir bra, de blir bra!

Igår var jag och Ida i hennes rum(preciiiiis under taket). Åskan och blixten slog ner rätt i taket, en ljus sken upp, kåken vibrerade, knaster i väggarna, upp för trappen rusar en skräckslagen Sture, aldrig sett han så rädd faktiskt. Hur som helst så trodde vi huset stod i lågor, enda tanken som flög igenom våra annars rätt tomma skallar var, ut!, Ut till bilen och köööööör! Så vi for på en liten roadtrip, jag Ida och Ann-Louise. Ida körde, och 3 motorstopp senare anländer vi till Inger och Tore med överläppen. En trevlig upplevelse som jag helt klart vill göra om!

Tack och hej från en galen tjej utan en grej full med leverpastej. Dedär blev bara föööör mycke, punkt  .




här var Sture inte rädd, men kungen ser lite skrajsen ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0