jobbhelg

igår var de fredag och jag steg upp tidigt för att åter igen ge mig ut för en kartrit-upplevelse på östermalm, kan nu glatt medela att jag äntligen är klar med de lille skogområdet jag började med för typ 6 dagara sen :o. På väg hem ringer emma Ö och undrar om ja ska komma till boden och jobba på trudes, detta kunde ju bara sluta i katastrof, så jag for :) Men såhär i efterhand måste jag erkänna att jag rätt duktigt faktiskt, förutom när man ska försöka komunisera med normänn som vill lukta på hårwax, (hannah har varnat mig!)
Innan de gick jag på byn, har aldrig sett så mycket älvsbybor på samma ställe samtidigt, (undantag när lekenskolan brann) Hämtade iaf ut min klocka som nu är hel igen.
Kvällen var jag i övra och fikade, emil fyllde 20 i torsdags :)


Idag vare jobb på trudes igen, direkt hem och nu har jag vari å övningsskjutit för andra gången i mitt liv ;o tydligen ska jag vara med på skytte DM. De kommer ju bli en upplevelse..


en gång var jag och hannah i arboga och jag hade bearnaisesås i hela ansiktet och hade sönder en soffa, men de är en helt annan historia..


Kommentarer
Postat av: den ända du älskar

haha, jag ska också vara med i skytte dm ;D

2010-07-03 @ 21:43:28
URL: http://emmmmaab.blogg.se/
Postat av: montanahhhH!!

dendär bilden... den talar för sig själv 8)

2010-07-04 @ 16:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0