Pain comes in stages, if we dont make it, nothing changes..

snälla, lämna  oss inte så här. De gjorde ont att se dig lida, men nu är det värre att inte ha dig kvar. Jag känner någon slags lättnad av att du får må bättre nu, men samtidigt en stor tomhet. Jag kan fortfarande höra dina steg i trappen, ditt jobbiga gnällande och hur du springer mot mig och är världens sötaste. Du är oersättlig sweetan, lämna mig inte.  I need you.










It gets hard but it won't take away my love
And when the last one falls, when it's all said and done
It gets hard but it won't take away my love,
May it be the shadows call
Will fly away
May it be you journey on
To light the day
When the night is overcome
You may rise to find the sun


Kommentarer
Postat av: hannah

går inte förklara med ord hur mycke jag saknar lilla snuttiplutten... jag är helt tom :'(

2010-07-11 @ 23:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0