världens bästa tripp till kalix

söndagen for jag till kalix och emma ;D, väldigt spännande, att kalix har döljt allt detta för mig? av alla gånger jag varit där har jag inte få se dets rätta jag. Kan berätta för er som inte heller fått uppleva stans doldheter att den är helt klart underskattad!.
Nu är iaf mina finaste björnborgisar på havbotten, likaså pappas thights. Vi har varit utomlands. Vi har paddlat, vi har kört båt, vi har åkte en rolig sak baki båten, den roliga saken tog mina byxor :(. Naken badat har vi också gjort, bastat, ätit, ätit lite till, fikat, varit på picknick på fina klippor, åkte vilse, gått vilse, sprungit vilse, åkte båt vilse, varit på ett fängelse och lite till.. Det var helt klart en toppen uppladdning inför nof träningen som avslutade våra fina dagar, okej de gick inte så bra, men löpningen var helt ok, lätt emmas förtjänst!

idag har roat mig med att städa ur farmors hus, så nu har jag ungefär en halvfylld bil med kläder åt mig ;) sen till min förvåning när jag skulle ut och träna träffar jag hannah på hennes gård, förgyllde helt klart mitt pass! Hon har kommit hem från arboga nu, det är fin stad de! ;D



Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så jättemycket! Vilken cool header du har föresten :)

2010-07-09 @ 12:49:23
URL: http://annaelisabetsundstrom.blogg.se/
Postat av: emmmmmmms

hahah, helt klart underskattad! man måste hitta det lilla fiiina liksom ;) och det var ju GRYMT kul ;D #

2010-07-09 @ 21:16:38
URL: http://emmmmaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0