ta mig tillbaka

kreta  var jävligt nice kan jag tala om!! inte ett moln på hela veckan och 40 grader i skuggan, inte helt fel kände jag över detta!



första dagen på hotellet, bleeeeek



sweeet mami och mormor <3



en dag åkte vi båt til en super fin ö där de var jävlat turkost vatten, vykortsvatten, som man liksom inte tror finns på riktigt, men här fanns de!!








de  värsta är att när jag kom hem och kollade lite bloggar upptäcker jag att kenza har varit på precis samma ställe som mig. Vi har varit i samma stad, samma vecka, vi har gått på samma gator, har typ gått baki henne, omedvetet :O

Kommentarer
Postat av: Linn

Så härligt det såg ut :)

2010-06-22 @ 21:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0