en kartritare

för att få tiden att gå när mitt nagellack torkar kan jag berätta att för någon dag sedan tog jag och hannah bussen in till boden ;o. Nämen, så här äre att emma min käre kusin jobbar där på trudes och hannah proar/jobbar där, så hannah hjälpte till och fixa bort min heeeemska ex-utväxt. Okej, hannah gjorde typ allt, hon är så duktigt hannah_star! Allting känns overkligt just nu, att jag tillslut fick ett liv utan utväxt, underbart. Dessutom är jag frisk igen, också overkligt. Förra veckan skulle stå 15 timmar i min träningsdagbok enligt mitt schema. Dock stog det 50 min som jag averkade i söndags. inte ok. Något som heller inte är ok är dagens orienteringspass, ulkan har hotat med att lägga upp resultat på skidbloggen, inte ok. Men har man inte fått springa på typ tysen(1,5) veckor så springer man för fort och kontrollerna kommer inte i min väg :O

något jag även berätta är att jag numera är kartritare, jag har ju aldrig i mitt liv nånsin klarat av att rita. När jag och hannah rita när vi var små blev hon förbannad för att jag var så dålig..
Så får ni syn på mig nånstans där jag inte borde vara och ser allmänt mysko ut så är det mitt sommarjobb, inte för att jag gillar att mäta ut stigar och sandlådor.
Så nu ska jag sova så jag orkar upp och gå ut och rita i naturen, underbart!



Kommentarer
Postat av: nyberga 8)

Men du ritade ju alltid så jävla slarvigt!!!! heh!.

Och de är klart jag är en star. Hannahstar, du vet? :)

2010-06-30 @ 21:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0