ambitions

YES, nu header, jag har gjort den nästan helt själv, emma har hjälpt mig bara lite! faktiskt:)
Ingen speciell, men jag kände att höstheadern var lite lastseason.

Japp, första dagen i skolan efter 6v, två lektioner, jobbigaste på länge, marjis snack om enzymer gjorde inte saken bättre! Tur att jag inte behöver lida nå mer, imorn far vi på JSM i längd, sen vidare till Ånn för skido svergiecup, inte tråkigt! ;) Klockan är nio, vi far halv 8 imorn, jag har sovit max 3 timmar i natt, jag har inte packat en pinal, så hej <3

försesten, förlåt för de me cancern hannah, de va bara så frestande att hosta på dig! ;)


Kommentarer
Postat av: Evelina - Brunetternabloggar

Skulle ha stått "Liten och klen" under "Ida Norén" haha :P

2010-03-09 @ 15:03:33
URL: http://brunetternabloggar.blogg.se/
Postat av: åsa

nice hurru du!(:

2010-03-12 @ 16:30:48
URL: http://llookk.blogg.se/
Postat av: ojojoj

Du är såå jäkla cool. Jag tycker verkligen det :O)

2010-03-12 @ 19:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0