bighead

emma mätte min skalle idag, den var faktiskt bara 4 cm större än hennes :o
Dock är hon fortfarande i chock över att jag har minst skalle i min familj, jaaa, ni kan ju tänka hur stor den största är..., ja blir illamående.

jag befinner mig nu i världens lyckligste tillstånd, BULLLLAR PÅ SHELL KOSTAR 4SPÄNN EFTER TIO ;O, i will be there + att jag får äta folkan frukost imorn. Finns inte bättre <3
Fredag imorn ja! vilket innebär att då får ja träffa min snutteplutthannah till granne :D<3 sen lördag, sen söndag, sen måndag! Vilket innebär att jag och Emmsi får träffa Linnea och Amanda och fara till FRANKRIKE!!!!!



Kommentarer
Postat av: the smallhead

snyggning :D

2010-03-18 @ 21:31:50
URL: http://emmmmaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0