guldfiskhannah

nu känner jag att detta gått överstyr, helt fel nivå.
Att anklaga mig på detta sätt? Alla vet ju att guldfiskminnet slår dig i bakhuvudet, eller så kan du inte bara erkänna att denna blogg är helt enkelt ett höghus med en griaff högt över allas andra liksom. Eller så har bara nån av alla mina fans antastat din ansiktbok, du har inte heller så jävla svårt lösenord!

Men gumman de gör inget, jag gillar dig också ;)
ibland önskar jag att du var en röd hatt jag alltis kunde bära runt på, ungefär som den här, den klär mig!


Kommentarer
Postat av: Hannahnybergs biggest fan 4-evah!

hmmm... Ida, jag tror Hannah är oskyldig. Vi gillar henne mer än dig och varenda jävel fattar att det var du som loggade in på hennes facebook och länkade din blogg.. inte coolt :o Och du borde förresten helt seriöst satsa på en hatt i blått istället, den där är sooooooo 4 years ago! :s

2010-05-11 @ 18:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0