MIN CYKEL!!! :((

hörrrni, nu har jag bestämt att de är sommar, även om de är stora snö högar överallt!
För igår drog ja fram dom sommrigaste skorna ja kunde hitta, och idag åkte rullskidorna på. Vilket resuterade i onda fötter och en ond rumpa, dock INTE min rumpa, för den rumpan sitter på den som ramlade. Säger inte vem, eftersom det kan bli en smula embarrisinnnnggg. En ledtråd kan ni få, det är en tjej, blond, ganska klåpig, smal, ungefär i min lägnd, börjar på E..
Eftersom de var sommar idag skippade jag jackan också, ..okej jag hade ingen jacka närvarande, men det var skönt, även om jag kände mig som en tattare.

Justde, jag måste berätta en rolig grej..
Jag har trott hela vintern att min fina röda cykel varit stulen. Tills jag och emma hittade däck i en snöhög vi skolan, och tänkte vilken jävel gräver ner ett jävla däck i snöhögen? Dock får jag sedan syn på ett fult horn sticka upp, och förstår till min förtvivlan att de är min jävla cykel som ligger där!
Jag har alltså glömt den, och sen har nån jävel skottat över den :(

DOCK, är det en annan jävel som orkat skotta upp cykeln idag, för den låg inte kvar idag när jag tänkte ta hem den.
SÅ TILL DIG MED SÅ OKÄNSLIGT HJÄRTA OCH UTAN EMPATI(tror de ordet passar in här), SÅ VÄNTAR ÄGAREN HÄR MED SORG OCH LÄGNTAN I SITT HJÄRTA..

nu ska jag tröstäta MASSA grillat, sen ta mig till folkan ;) kommer bli en finkväll på ugglegården! hoppas de får mig att glömma min saknade cykel!


så här såg den ut, nej, fin är den inte, men jag behöver en cykel som inte däcket faller bort från..




Kommentarer
Postat av: Linn

HAHAHAHAHHAHAHAH :D

2010-05-07 @ 18:36:35
Postat av: Ulrik

haha, vilket slug jävel och först skotta upp en cykel och sen sno den när det finns en massa olåsta cyklar.... Vi får leta rätt på den sen :)

2010-05-07 @ 18:57:33
URL: http://orienterare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0