vårruset

just nu sitter jag och degar i emmas rum, som jag förövrigt övertagit helt nu ;D MOHAHAH.
har precis ätit frukost med zacke och ulrik, satt inte dåligt. Överväger just nu att dricka upp emmas saft som står på skrivbordet, och käka upp ckopuddingen från igår som väntar på mig i kylen. Mitt andra alternativ är att gå till skolan eftersom jag börjar om några minuter. Blir klart de första alternativet.
Solen skiner och jag har på mig fläckiga mjukisar och en kofta, jag hann aldrig ta på mig nå annat igår. Så ja känner att om jag är klädd så här är de lika bra att sitta inna och äta upp emmas dela av cokopuddingen också ;)

Förövrigt far jag med en fin skara skidflickor till lule ikväll för att springa vårruset. Vad gör man inte för en picknick? aaaaaah, precis, vad som helst!


Kommentarer
Postat av: fakkkerrrnnn

DIN SATE ifall du druckit min saft! ;)

haha, jaaa picknick in my hart <333

2010-05-28 @ 22:13:40
URL: http://emmmmaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0