denna dagen, ett liv.

jahapp, då börjar min vecka när jag inte får vistat någon annan stans än hemma.
Okeeej, sjukt skönt att inte va i skolan.
Men nu är de så här att ja suger på att vara hemma själv, jag är redan less!
Veckan kommer blir sjukt lång, och såååå tråkig!
sånna här dar vill man bara baka nå fett och trycka. Men, kan ja de? NEJ.
igår skulle ja ge mig ann köttbullar och makaroner, lätt mat, lätt tuggat. Kan inte gå fel.
Efter en timme hade ja lyckats få i mig 1 & ½ köttbulle och kanske en sked makaroner. Sen gav ja upp, och de värsta är att ja är ju hungrig som ett svin. Vore lättare om ja inte hade nån matlust liksom... tur ja har min ben och jerry. sviker aldrig. Jag saknar anton super mega mycket! Skidlinjen har läger i arvidsjaur, ja får inte va med.
Jag vet, de är super synd om mig! de tycker jag med.
Ajja, okej, nu ska ja mysa med senaste sesongen av desperate housewives, kan inte bli fel. Kommer älska den här veckan! ;D, tills ja har sett klart alla avsnitt..

okej, ja är inte så här deppig. de är sjukt skönt faktiskt. trots allt bara första dan, vänta till mitt inlägg på torsdsag...
Dock saknar ja knappen ja hade på sjukhuset. Bara ett tryck och hela sunderbyns sjuksköterske styrka kommer inte rusande och är beredd på att göra vad som helst för mig ;D varför följde inte den med hem???


förgyller inlägget med en bild för daladubbel 2009.
Linnea har fast bestämt sig att de har satt sig några kilon på min mage, jossan håller bara med.
Jag försöker desperat hålla in den och besvia att dom har fel.
En vanlig syn före start.

Kommentarer
Postat av: linny

om jag har bestämt mig för något sååå........

2010-11-23 @ 16:32:51
Postat av: Anonym

haha! jag tycker iallafall liiite synd om dig idis! :)men tänk påre positiva: du slipper va ute i kylan och frysa sönder och bli svettig och äcklig.... hähä. MISS U <3

2010-11-23 @ 16:33:57
Postat av: linnea the beeeeest

se ovan.

2010-11-23 @ 16:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0