getting better

igår kände ja att de var nog, jag behövde miljöbyte!!!
så när hannah kom från skolan traskade jag över, och sen på kvällen kom elin också! ;D och jag har aldrig kännt mig så frisk. Eller, typ. Betydligt bättre än vad de varit, en helt ny människa!

Sen plingar de på dörren och där står min kära klasskamrat Anna med en låda fika som passar mig helt perfekt och en lapp på: "Krya på dig Ida <3 / OP2"
ååååååh, tack så hemskt min älskade klass! Jag saknar er. Får inte glömma älskade marja-lena också, tack!

Sen är ja sjukt glad över att ha sovit en hel natt utan att vakna och velat dö! så idag har jag julbakat med mami :)




Kommentarer
Postat av: Coach E.

Saknar ett glass tio-i-topp!!

;)

2010-11-28 @ 08:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0