home again

tack så hemskt min älskade vän!!!!!
finaste du nånsin skrivit, och mycket fint har du skrivit <3


Nu är jag iaf hemkomen från sunderbyn, att komma hem därifrån är svårslaget! trodde, tills ja fick världens finaste presenter av min älskade montana! eftersom flytande föda och glass är min största näringkälla just nu fick ja en helt superb mugg, den är så exemplarisk. + världens godaste dryck, varma koppen! + massa paraplyn i fina färger + choklad, som smälter helt perfekt på tungan!
Kommer en superfin bild på alltet sen, keep in touch.
Nu ska ja försöka övervinna min pain i halsen, och låta tungan sluta vara avdomnad. Så ja slutar prata som en utveckling störd ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0